...en väldigt fin helg i Stockholm...

2012-03-18 13:11:38 Vardag
» Kommentarer(0) «


yes, då är man på hemmaplan igen. Haft en underbar helg med min man i Stockholm! Vi tog 15-tåget upp i fredags, checkade in på hotellet och stylade oss för kvällen. Vi hade lite ont om tid så det blev en middag på Jensens precis utanför hotellet innan vi for till China Teatern för att kolla på musikalen Dirty Dancing. Jäääklar vad bra den var...jag var tårögd flera gånger för det var så bra! Visst, det var mycket åmande och ålande men dom hade verkligen lyckats förmedla hela storyn och alla viktiga scener var med. Helt klar värt att se om du älskar filmen! Det blev sent och det var rätt livat på stan så vi gick tillbaka till hotellet och satte oss i baren. Blev ett par drinkar och ett lååångt samtal om oss:) Lyckliga vi är som har varann och Luddisen...! Det har varit mycket i vårt liv de sista åren nu så det var mycket att prata igenom. Mest prat, och roligast prat blev det om när vi träffades. Alltid mysigt att prata om det:)
På lördagen tog vi sovmorgon och sen en lååång hotellfrukost! Åh, så gott det var. Det är det ju alltid på Hotell!
Vi tog 15-tåget hem efter lite shopping på stan. Hämtade upp Ludvig som varit ute i Gäddan hos mina föräldrar. Lilla goding som man längtar efter honom när man är borta.
...min absoluta favoritfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback