Ögoninflammation

2012-03-30 19:15:25 Vardag
» Kommentarer(0) «


Inatt var en tuff natt. Lilla L vaknade till och från hela kvällen så vi anade att nåt var på g. Tempen steg från 38 till 40 på mindre än en timme... Han låg och skakade mellan oss i sängen innan alvedonen tog ordentligt. Det blev en orolig natt, mest för henke o mig- ludde sov ok ändå. Imorse var han pigg och glad och feberfri. Men gnället kvarstod och efter lunch visades en ögoninflammation på höger öga. Men vi har haft en bra dag ändå. Passade på att gå ut lite när ludde skulle sova och uträttade lite ärenden på stan. Gick till kappahl och klagade på luddes jacka som bara åker upp heeeela tiden. Jag springer och drar ner den när vi är ute och det är inte ok!jag hade inget kvitto men Jag fick ändå plocka ut en annan jacka och fick 25% på den. Det kallar jag bra service! Jag handlar ju typ ALLA barnkläder där ochnu var jag missnöjd faktiskt. När mamma fick höra vad jag gjort blev hon jätteimpad! För bara 1,5 år sen skickade jag bea eller henke... Hatade att klaga och lämna tillbaka:) duktig nätha som tydligen växt liiite det senaste året iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback