...städande och fejjande....

2012-03-15 21:44:38 Vardag
» Kommentarer(0) «


Herrrrrrregu! Jag hade ringt hit mamma idag på morgonen så hon kunde ta Ludde en timme. Vi hade en extra visning idag för en del intressenter som ville kika på lägenheten igen. Visst, allt för att hitta rätt köpare såklart:) Men hujeeeeda mig vilket städande det varit de sista två veckorna. Först inför foto sen inför visning nummer ett...och två...och nu tre! Hej och hå! Enkelt om man är själv, men om man har en vild 1,5 åring hemma är det inte lika enkelt. Vad mycket man behöver också? Har ni tänkt på hur många saker ni faktiskt använder på dagarna. VÄLDIGT många saker har jag märkt. Vi har iaf hängt på djäkneberget idag och lekt med 30 dagisbarn...pust! Eftermiddagen spenderades hos moster bea. Vilken underbar moster hon är. Så engagerad i Ludvig och allt som händer och sker...skämmer bort honom jämt med fina hemsydda saker och massa leksaker. Extra puss till dig moster!
image description
Imorrn träffar vi Farmor för att köpa lite regnkläder inför dagisstart om 4 veckor! Sen tåget till stoooockholm med min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback