...tack!...

2012-03-06 08:54:20 Vardag
» Kommentarer(0) «


för att jag inte blev kräksjuk! Igår var vi ute och åkte lite, jag och lilla L. Jag kände mig sådär olustig och hängig. När vi hämtat hem Henke och kom innanför dörrn stupade jag i säng...med hinken bredvid. Mådde så himla illa så jag tänkte nu är det kört! Nu får jag också vinterkräksjukan. Men icke! Jag sov hela natten också, underbart! Visst, helt hundra mår man inte idag men klart bättre, det tackar vi för!:) Idag kommer fönsterputsaren hit. Vi har ju visning på söndag och är det en sån här strålande dag, då kommer inte spekulanterna se ut! Alltså verkliiigen inte se ut. Ska bli jättespännande att se hur många som kommer! Skönt att det är visning dagarna efter varandra, det är ju trots allt en del städning och fix som måste göras. Nu ska vi klä på oss och gå ut snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback