dålig uppdatering

2012-11-29 10:52:08 Vardag
» Kommentarer(0) «


...har det varit på grund av sjukdom. Först Ludvig fredag till måndag och sen jag sen i måndags, herregued det här är fjärde dagen med feber! Har inte kunnat åka till eskilstuna på föreläsningarna men har försökt sitta hemma och läst en del. Det bara GÅR inte att missa så här mycket...känns trist, men vad gör man. Feber är ju ändå feber. Känner att jag gjort vad jag kunnat iaf. 
 
Har försökt julpyntat lite på kvällarna när jag orkat och Bea var här igår med Julstjärneleverans. Lovely!
 
IDAG är det vitt och ljust ute, massor med snö som ringlar ner från himlen! Allt blev ljusare och liite gladare känner man sig allt:)
 
Nu, back to Läkemedelsboken.
 
 
Turkos jul i köket!
 
 
 
 
Snart börjar det bli dags att knåpa ihop julkort!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback