Vinterdag!

2013-02-24 21:48:41
» Kommentarer(1) «


Efter en behövlig sovmorgon och söndagsfrukost begav vi oss till björnön för att möta upp bea och chrille och åka pulka!! Det var som vanligt rrrriktigt roligt i backen men en paus ute på isen var härligt det med. Mamma skickade sms och frågade om vi ville komma på grillning i gäddan. Lägligt! Både bror, mormor och göran kom förbi också. Vilken buffe dom hade dukat upp då, supermysigt och gott vid grillen:) tusen tack! På eftermiddagen var jag tvungen att plugga lite och ikväll har vi klurat färdigt på mitt CV. Imorrn är det dags för intervju:)


Kommentarer
Postat av: marianne

Vilka härliga bilder får man nog lov att säga. Jag bjuder på mitt skratt. Fantastisk dag tycker jag med

2013-02-27 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback