Krativ igen

2013-01-20 21:10:57
» Kommentarer(0) «


Åh vad jag saknat att få vara kreativ! Allt tid har gått till plugg o familjelivet men nu i helgen har sjukdom drabbat oss så vi har bara varit hemma, det vill säga tid för pyssel har definitivt funnits! Blev mest en massa nytt till Ludvigs rum av grejer jag köpte för lääängesen! Kul stt äntligen få sätta tänderna i det. Jag gillar att det får se hemmagjort ut, det blir ju fsktidkt bra ändå. Jag mäter inte så pricknoga utan kör lite på känn. I höstas fick jag ärva två sackosäckar av min pluggvän Linda, provade att sy ett nytt överdrag o ändrade formen lite. Väldigt enkelt! Blev en gardinkappa också, äntligen! Nu tog jag samma tyg som sittkudden mest för det var det enda jag hade och inte har hittat det perfekta tyget än! Det här får bli så längreiaf. Visst blir man sugen på att måla och fylla i med färger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback