Wedding

2013-07-15 19:12:16 Vardag
» Kommentarer(0) «


I helgen gifte sig min barndomsvän Elisabeth och Victor i Utvalnäs i Gävle! Det var en underbar vigsel och en hejdundrande fest, ska visa er bilder sen. Det bästa var att jag hade fått det angenäma uppsraget att vara med under brudens förberedelser på bröllopsdagen.... Hos frisören och sminket och mellanlandningen med påklädning och sista fix. Alltså vilken uuunderbar uppgift, jag kände mig jäkligt bekväm, nästan som o peppa nån till förlossning! Haha! Jag vet inte HUR många gånger jag nämnde hur otroligt vacker hon var, hon var så vansinnigt snygg! Vatten och mat påminnelser, sugrör för att inte förstöra sminket, småsnacks, extra hårspray o hårnålar, påklädning (som var svettigt tight!) och den luuuugnande sista halvtimmen när man måste profylaxandas med bruden;) det bästaste var att få skjutsa in henne till vigseln och se när deras blickar möttes. Alltså. Det var elektriskt mycket kärlek! Det här var ett uppdrag jag gärna, gäääärna gör igen med fler blivande brudar, helt fantastiskt roligt!

Trackback