...våren är på väg?...

2013-03-20 08:37:09 Vardag
» Kommentarer(1) «


Ja, tittar man ut så ser det ju verkligen inte så ut! MEN om nån vecka kommer värmen och solen igen och det blir underbart! Visst behöver vi lite sol och energi nu? 
På kören i måndags sjöng vi vårsånger och laddar för alla våriga konserter runt påsk!
 
Har pysslat med lite växter i helgen och igår kom Henke hem med mina ögongodisar från plantagen. Rosa betongkrukor i modell större till framsidan! Kommer bli sååå fint!...
 
Alltså jag och orkideer, vi går bra ihop!
 
Ny lampa från indiska och påskblomma från svärmor.
Den här är min favorit.
 
Kruka från sofia, växt från johanna och pluggLinda......... och den andra från LindaJ!
Vänner i hemmet är underbart!
 
Nu ska jag bege mig hem till pluggLinda för en heldag plugg. Vi förbereder för höstens uppsats som ska handla om hur Distriktssköterskor motiverar patienter till livsstilsförändringar. Spännande!
 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh så vårigt och fint! Jag längtar så efter vårvärmen och alla fina blommor! Kram

2013-03-22 @ 23:57:50
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback