Bloggbrist

2013-10-01 20:32:12 Vardag
» Kommentarer(0) «


Det har varit en fullspäckad vecka sen sist, full med pluggande och roligheter!
Idag hade vi seminarie på vårt sista arbete som jag o Linda skriver. Man kan säga att det är som en halv D-uppsats för vi går inte ut och intervjuar sköterskorna. Men allt annat ska göras, som en magisteruppsats. Mycket jobb men vi fick riktigt bra kritik idag igen så det känns skönt att slitet lönar sig. Snart ser vi slutet på det här äventyret. Mitt livs investering, det bästa jag gjort för mig själv o familjen, helt klart!

Idag efter dagis åkte vi till moster bea för att titta på masssdor med fina bilder från Heartbeat fotograferingen med LindaKarlsson. Blev helt såld på ALLA bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback