... Framåt...

2014-02-27 20:51:32 Vardag
» Kommentarer(1) «


Det går framåt här hemma! Jag är på benen och har varit i soffan hela dagen, inget sängläge alltså! Jag har till o med lagat mat, ludvig gör mig sällskap i soffan med feber och hosta igen. Var lite orolig om det skulle gå bra, har ju fortfarande huvudvärksattacker och är ljudkänslig men det har varit så tyst och lugnt här hemma. Skönt. Moster bea levererade som vanligt kryapresenter, denna gång en popcorntröja till Ludvig, heeeelt underbar. Jag fick en krya present av min farmor o farfar i brevlådan. Bortskämda med fina människor omkring oss. Som tänker och bryr sig om oss. Tacksamma för det. Kram från oss!




Kommentarer
Postat av: Farfar

Skönt att det har vänt! krya på er båda två.
Kram - Farfar Ingemar

2014-02-28 @ 10:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback