...sjukstuga deluxe!...

2014-02-13 15:34:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh herregue vilken pärs vi gått igenom denna vecka. Började med att Ludvig fick plötslig feber i fredags och den febern har suttit i tills igår kväll, nu är han äntligen feberfri men fortfarande helt slut o vill inte äta. Gör ont i modershjärtat men idag har jag fått höra lite skratt o finurliga tankar så snart är han nog igång som vanligt igen. Lite snor och host känns liksom helt överkomligt i den här soppan. 

För min del kom febern plötsligt i måndags kväll och sen var det frossa och svettningar heeela natten, puh... Och hela natten efter, usch! Det blev inte bättre av min hosta och strul med lungorna sen i november så nu fick jag äntligen antibiotika och astmamediciner får vi se om det hjälper mig på traven.  Riktigt drygt med sjukdomar, man vill bara spola fram tiden. Ser ut som en bomb här hemma så blir väl å göra i helgen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback