....long time no seen...

2010-04-27 09:10:41 Vardag
» Kommentarer(7) «


hehe oops. Nu får man ju verkligen skämmas. Min blogg dör liksom varannan månad. Alltid.
Men den hääär gången har jag faktiskt en rejäl ursäkt!
Det har varit 13 veckor fulla av spyor, konstant illamående och en trötthet som känns fruktansvärd-som du gått in i väggen. Sängen har varit en god vän, likaså henke som ställt upp till 200%.
Jag tror jag fick oturen att drabbas av ALLA graviditetskrämpor man kan få?
För JAAAA, vi är äntligen gravida!!
Jag som skulle sväva på rosa moln,träna, gå promenader och äta oerhört hälsosamt. Jo tjena, bröd och mariekex...och JUICE!...det är nog det jag levt på. Härligt!

Så om ni tycker att jag totalt dissat er de senaste veckorna, så har jag det:) Dels för måendet men också för att det varit svårt att hålla hemlisen.

Jag har redan fått se vårt stjarneskut på ultraljud och det var fantastiskt. Armar och ben, ett stort huvud och ett hårt bankande hjärta! Idag är h*n lika stor som en tennisboll(?!) har fingrar och tår, ja tom naglar, kan kissa och vända sig runt i magen.
Första veckan som Jag och henke tycker att det syns lite, magen putar bara, så ni tycker nog bara jag blivit tjock:)

Nu ääälskar jag att frossa i barnvagnar och gravsidor på nätet!En helt ny värld och jag är fullständigt redo för den.

Nu har vinden vänt, illamåendet och tröttheten börjar avta och man kan börja leva hyffsat normalt igen:)


så här stor har h*n blivit. 9 november hoppas vi att h*n tittar ut, som beräknat!


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sitter här och fäller en tår!! Världens största grattis till er båda! Din lilla luring, då var du ju gravid när vi möttes på hm, tur att jag sa att det är roligare än vad jag trodde :) jobbigt att du har mått så illa, hoppas det håller sig borta nu! Jag fattar inte att det är sant!!!! Grattis igen!!! Kram!!

2010-04-27 @ 09:40:49
URL: http://Www.varakajsa.se
Postat av: Anonym

Tack kajsa!!!:) Gullig du är! Haha ja veeet, gissa om det var jobbigt när du fråga! Ville egentligen bara skrika ut det. Kramis!

2010-04-27 @ 11:27:34
Postat av: Lottis

IIIH!!!! =)

2010-04-27 @ 17:32:38
Postat av: Rose-Marie

HA .. din mamma antydde att det kanske snart kommer att annonseras en överraskning ... Men med flinka fingrar kunde jag lista ut hemligheten själv ... ända härifrån .. ;o) .. håller dock hemligheten för mig själv, så att ni får delge den underbara nyheten själva!



Stort Grattis från Rose-Marie

2010-04-28 @ 21:21:52
Postat av: nätha

haha ända till USA! djungeltelegrafen är snabb i kronmansläktet, så snart vet ALLA!:)

Hoppas allt är bra med er! kram!

2010-04-29 @ 10:27:21
Postat av: Mia

Ett STORT grattis till er!!! :D Vår lilla plutt vätntas titta ut den 21a juli! Hoppas att du mår bättre nu och att alla krämpor börjar dra sig tillbaka! Kram kram!

2010-05-01 @ 13:41:34
URL: http://miaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis Grattis! Såg på facebook och tittade in här och läste! Jätteroligt! Hoppas du får må bättre resten av tiden =) Kramar från Hannah (Lundström) =)

2010-05-04 @ 13:24:43
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback