...Makarska rivieran...

2010-04-29 11:42:41 Vardag
» Kommentarer(0) «


I helgen bokade jag och henke resa! Vi ska faktiskt till kroatien 1 vecka och bara ha det lugnt och skönt!
Hittade ett superfint hotell som passade oss perfekt!
29 maj åker vi, om en månad alltså! UNDERBART!


Hotellet har fått flera utmärkelser, bl a som bästa "lilla familjehotell" i Kroatien 2009 och hotellets restaurang har sedan 2007 fått omnämningar som en av Kroatiens 100 bästa restauranger. Gemytligt och personligt litet familjedrivet hotell i Gradac med endast en liten väg som skiljer hotellet från stranden. Åh, längtar!



Sen har jag fått sen semester i sommar och då blir det lugnt, förmodligen en seglingsvecka med henkes föräldrar och nya båten. Alldeles lagom.

Nu ska jag strax bege mig till jobbet. Ser inte fram emot det för igår var en sjuhelvetisk hektiskt dag, kände mig sjukt otillräcklig och när jag kom hem pajade ryggen så jag låg och grina av smärtor. Skit!
Idag känns ryggen lite bättre iaf. Skönt det.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback