...East Coast...

2010-08-07 19:30:26 Vardag
» Kommentarer(0) «


Då var man hemma igen, efter 5 dagars roadtrip med Henkan.
Vi åkte till östkusten, Karlskrona,Ystad,Ronneby, Öland och Oskarshamn! En ljuvlig och välbehövlig semestervecka. Har bott på urfina hotell och riktiga pärlor till vandrarhem. Ystad och Öland blev favoriterna, så nu ska en vecka på öland bokas in till nästa år. Ja, så fint var det faktiskt. Varken Henkan eller jag hade varit där förr och vi blev tokkära.

Idag har vi bara tagit det lugnt, mötte upp Bea och chrille på stan för en fika och sen lunch.
Fick jättesöta kläder! (de kan verkligen inte hålla sig, hu vad de shoppar!) :)

Magen min har blivit rätt stor, växer så det knakar nu. Ca 1 kilo väger den och är ca 35 cm lång:)
Det Märks, det trycker på rätt bra uppåt  revbenen redan nu. Halsbrännan har entrat så också ryggvärken. Blir ett besök hos kiropraktorn nästa vecka minsann!
Älskar att shoppa till Liten nu, så himla kul. Henke skruvade ihop Spjälsängen idag också, blev så fint!

Imorrn ska vi inhandla en fin fåtölj till mig, från chili. Kanske blir det en matta också från ikea, med lurv på.

Klart är det också att jag får havandeskapspenning från och med sista september. Det innebär att jag har 6 veckor kvar att jobba. AH! Galet.....lite läskigt men det ska bli sååå skönt att få vara hemma och boa lite innan Liten kommer.

Nu blir det soffmys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback