...morotskaka...

2010-08-25 10:39:02 Vardag
» Kommentarer(2) «


...mmm...det luktar ljuvligt här hemma! Har bakat Leilas morotskaka här på morgonen till fikat på föräldrautbildningen imorrn! Den är ju så sjuuuukt himmmmelskt GOD!
Ska bli väldigt spännande att se vilka som är där, hoppas det finns några fina människor att dela den här tiden med! Antar att man behöver en hel del bollplank när Liten väl kommit.

Tiden går väääldigt fort nu, har redan entrat v.30 vilket känns så jäkla stort!
Är cirka 4 veckor kvar på jobbet sen ska jag vara hemma och bara mysa sista tiden.
Det går faktiskt riktigt bra att jobba, ja dvs så länge jag är på jobbet.... Sen när jag kommer hem så stupar jag io säng, sover djupt i 2 timmar för att sedan titta på när henke lagar mat åt oss. Ja, så ser dagarna för det mesta ut nu för tiden. Tröttheten är stor, hade hb på 104 sist så lär väl börja käka järn snarast. bara det att piller är inte min grej under graviditeten. Vi blev osams, jag och piller ungefär i v.7...sen har det hållt i sig.

Imorgon drar vi på kryssning med jobbet, Birka Paradise. Det är planeringsdagar så lite nytta ska vi göra också.
Henke skjutsar upp mig till sthlm efter föräldrautbildningen imorgon em.

åh, en annan kul grej är att vårt badrum kommer vara klart på söndag! heeeelt fantastiskt! Ska visa kort sen hur fint det blev.

strax kiropraktorn-love it!
13.30 ett kvällspass på 85an, yey!


Vem äääär det därinne?

puss!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vilken fin kula! Kram på dig <3

2010-08-26 @ 11:00:28
Postat av: RebeckaW

Hej Nathalie! Tack för hälsningen jag fick av mor. Vilken fin mage du har och vad skönt att du fått havandeskapspenning och snart ska vara hemmma. Kram

2010-08-31 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback