Äntligen vardag

2013-01-06 23:15:33
» Kommentarer(0) «


Har riktigt längtat efter vardag igen! Det är ju mysigt med jul, musik, mat, tomtar och umgänge men nu vill man liksom tillbaks till sina rutiner, vanlig mat, lite träning och ja, längran efter helg- längtan efter vår... Längtan efter sommar! För visst är det underbart att längta också? Just nu längtar jag fruktansvärt efter 16 januari då jag har den här jäkla farmakologitentan. Det är en jättestor tenta som ska täcka in cirka 20 föreläsningar! Har plöjt igenom drygt hälften av föreläsningsmaterialet och tillverkat 109 frågor på det!? Jag har ändå börjar i bra tid, pluggat över både julen och nyår, kvällar o helger när ork funnits. Jag behöver mycket tid till så här mycket info, så vi får se hur det går! Men jag gör verkligen ALLT jag kan... Och det kommer jag vara nöjd med, oavsett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback