...in på pluskontot!...

2013-01-30 21:47:55 Vardag
» Kommentarer(2) «


Just nu håller vi på att sätta in positiva händelser på pluskontot vi har.
Ikväll var det jag som tog priset! Var på ett mycket inttressant möte ikväll där jag blev garantarad jobb efter examen och en schysst ingångslön som man verkligen får tacka o vara nöjd med. Ibland måste man bara stanna upp och vara stolt över sig själv, se vad man kämpat och åstadkommit och att man faktiskt tagit en hel del BRA beslut. Framtiden känns så ljus och rolig! På mötet fick vi också veta av en läkare vilka enorma satsningar det kommer göras inom primärvården dom närmaste åren. Nej, nu ska jag sluta tugga om det men jäklar vad BRA det känns! 
 
 
Ögongodis! Foto: Mathilda Hofling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o jäklar vad jag är nyfiken :D ring sen!

2013-01-31 @ 08:45:43
Postat av: Kristin

Vad roligt, det låter underbart! Och vilken härlig bild =0)

2013-02-04 @ 15:09:30
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback