...helgen....

2008-04-08 12:30:44 Vardag
» Kommentarer(1) «


I helgen har kurre och jag varit i Kungsbacka och hälsat på henkes kompisar Niklas och Helena. Vi har mest druckit vin, promenerat, besökt freeport och käkat god mat. Ja, åså busat med lilla Ceasar också! Men det bästa av allt i helgen var söndagen. Då åkte vi till LINDA, älskade vän, och hennes sambo Joel! det var huuuuuuuuuur mycket värt som helst! Linda du är verkligen min allra finaste vän! Så hiiiimla underbar! Jag skulle göra vad som helst för att du skulle flytta tillbaka till västerås. Saknar dig enormt mycket! Härligt att vi fortfarande finns till för varandra. Du betyder allt för mig.

Nu har en ny vecka börjat. Tankarna bara far runt i huvudet på mig. Ibland är jag rädd. Ibland glömmer jag allt. Det bästa är nog att leva här och nu. Jag tror verkligen på det. Ibland orkar jag bara inte. Då blir det ganska jobbigt. Tur att jag har underbara människor i mitt liv. Linda, Bea, Petra, Lotta...bara för att nämna några.

Hursomhaver så har jag idag tuffat iväg på gamla nordstjärnan ner till råby, Pilfinksgården där jag ska praktisera 7 veckor framöver! Det verkar vara ett jättefint ställe! Ser verkligen fram emot den här tiden! Nu ska jag maila iväg tider till 85an, gyn alltså så jag kan börja jobba snart!=)

STOOOR kram till alla viktiga människor i mitt liv!

image59


Kommentarer
Postat av: Linda

min älskade bästa vän, jag blev så rörd nu när jag läste detta, det är helt underbart att få ha dig som bästa vän och det vi har är något magiskt vi delar. Saknar dej mest av allt här nere, ta hand om dig så ses vi snart!!!!
puss

2008-04-08 @ 14:51:53
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback