...mysigare än mysigast o trevligare än trevligast!...

2008-12-08 18:22:56 Vardag
» Kommentarer(0) «


ååååh, vilken helg! LÅNGLEDIG.
Hör och häpna men 3 dagars ledighet hade även jag(?) förtjänat! wohooo! Fredag, lördag och söndag...till råga på allt. Hur bra kunde det bli? jo, väldigt bra!
Fredagen bestod mestadels av skönt strosande i västerås butiker....blev en och annan klänning, både nyårsblåsan och julklänning fixad. yes! blev en ybersnygg tunika från indiska också... och lite mer julpynt...I just can't get enough.
Henkan och jag var väldigt plikttrogna och pallrade oss även denna fredag till gymet för att köra ett intensivt ryggpass, puh!

I lördags var det dags för västerås city-liv igen...denna gången med min andra hälft i armkroken, kraftig mysfaktor. Vi köpte ett skärp till mig...och ett riktigt kap till tröja på HM till hanky! Lunchen serverades på cornetto, att rekommendera. Vi kilade snabbt hem för att hinna med en power-nap innan stora festfixen....henkan skulle ut med sina grabbar och bowla o käka julbord och jag skulle äntligen få svänga mina lurviga med Huri. Vilken kväll...en hel del styling, en Britneydokumentär och ett par cider stadigare stapplade vi ner till BMB. Träffade på Henkans gäng och det blev en hel del flams, trams och skratt den kvällen...och lite shaka booty'n! tack för en fantastisk kväll gumman.

Upp och hoppa tidigt på söndag. Äntligen. Äntliiiigen var söndagen här som jag längtat efter i 2 veckor....skulle möta upp Linda i Stockholm för en mysdag med massa fika, lunchande och babblande! Kom hem med en påse strumpbyxor...det säger väl allt om hur mycket vi hade att babbla om!;) Sååå myigt var det iaf....julstämningen var hög med alla vackra juldekorationer och belysningar överallt. Linda, är så glad att du finns i mitt liv! Du är den absolut bästa vän man kan ha. Ni vet hon är så där läskigt perfekt...förstår precis hur jag känner och vad jag tänker, är alltid på topp och peppar när jag är nere....hon är bra jämt. alltid. En sån skulle ni ha.

Idag är det måndag....en helt vanlig tråkig måndag. Nu längtar jag till fredag...och lördag....igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback