...förberedelser...

2009-02-07 17:37:36 Vardag
» Kommentarer(0) «


För att summera veckan som gått får jag nog säga; träning, träning och ....träning! Pust! Vi har stegräknar-tävling på jobbet och jag ska banne mig vinna!!! Jag har gått, gymat och spunnit all week long! skönt faktiskt, känner att man verkligen kommit igång nu. Veckan på jobbet har varit bra, mycket att göra som vanligt men det känns lite bättre och lättare för varje dag tycker jag. Mitt skinn på näsan är starkare än någonsin nu tror jag? Jag är stolt.

Just nu sitter jag och tragglar bröllopslåtarna till nästa helg, Helena o Robert ska ju gifta sig på självaste hjärtedagen, 14 februari i Irsta Kyrka. Kommer bli underbart vackert bröllop. Har sprungit runt med stackars henkan för att inhandla lite nytt smink, nya skor och ögonbrynsfärg....Han ska få färga mina bryn imorgon, men det vet han inte om ännu. Jag är jäklit nöjd med klänning och hela kitet nu, nu är det bara frisyren kvar...och den brukar man ju få ihop till slut? Tänkte köra lite 40-tal tror jag. Det blir bra.

Ikväll är det Schlager hörrni!! Hade tänkt bjuda hem chris och bea men hon är hostig och snorig så hon får inte komma. Vill inte riskera att bli sjuk igen och speciellt inte till nästa helg... Så nu ska vi istället till Miriam och Gustav ikväll och kika, men först ska vi (Henke) laga en riktig italiensk risotto.

BTW, jag är ledig 3 dagar i rad!?:O obeskrivligt skönt.

Puss på er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback