...grattis Henkan....bröllop!...

2009-02-15 16:57:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


Herreguuued vilken vecka! Ett himla tempo varje dag, jobba, träna,öva til bröllopet, jaga skor, städa, kalasa...
Och nu är den över, äntligen söndag!
I fredags fyllde mannen min år! Grattis till honom...som har en tjej som går upp halv 6 och sjunger "Ja må han leva.." Men det var han värd!:) Han fick ett par spinningbraller och en ursnygg Bläck-tröja av mig!
 På kvällen kom henkes familj och mormor hem hit på lite blåbärstårta och kaffe.

I lördags var det äntligen dags för bröllop! Som jag hade övat...och hu så nervöst det var när jag väl stod där framme. Tårarna på Robert och Helena gick rakt in i nerverna på mig och jag kände hur benen började darra....och jag som inte hade varit så nervös innan...attans. Men det gick bra ändå faktiskt, André var ju superduktig på guran, Fields of gold blev bäst. Festen var underbar, helt perfekt....god mat, trevliga gäster, bästa placeringen mitt emot brudparet, bra musik och fri bar:)
Att det var fri bar, det fick både Henkan och jag känna på imorse....åååh, vi kunde knappt vända oss i sängen....Men det var det värt! Absolut! Toppenkväll.

Idag är stora bakisdagen, vi har varit i gäddan och summerat kvällen med lite kaffe och bulle, handlat på maxi och precis käkat pizza. Nu ska vi dra fram godispåsen och slå på sagan om ringen. Ikväll är det BECK också.
Här kommer lite bilder från helgen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback