...snipp, snapp slut...så var året slut!...

2009-01-04 16:26:09 Vardag
» Kommentarer(2) «


Jahapp, det var det året det! Vet inte riktigt vad jag ska säga om året som varit mer än att det varit det mest händelserika året på lääänge länge.  Utbildningen avklarad, börjat leva det "ljuva" vuxenlivet och jobbat heltid, skaffat ICA-kort och festat minsta möjliga. Ett ganska skönt år, man börjar mogna och hitta sitt inre, börjar välja små livsvägar som för en framåt eller bakåt...!Oftast framåt. Äh, sammanfattningsvis är jag nöjd med året! jag har blivit en stark tjej...snart quinna, som börjat odla skinn på näsan...det är väl den bästa och största grej som hänt detta år! ...Och det är jag stolt över!

Julen var fantastiskt, som vanligt! Fick ju vara ledig på självaste julafton och hann fira med både henkes family och mitt eget släktamente ute i barkarö! Behöver jag säga att det var ybermysigt? Vi åt saffransglass och hade tomtemor och tomtefar från USA, fick fina klappar och bara njöt av varandras sällskap!
Var tvungen att jobba alla mellandagar och nyår men jag hann med en del ändå tycker jag! På juldan var Linda och Joel på besök från Halmstad, vi hade lite förfest här med lite folk innan vi trippade ner för ett par glas på varda.

Därefter åkte henke på influensan så det blev lugnt i huset ett par dagar. Nyår fick firas själva för att inte smitta ner hela festen som lotta o robban skulle ha. Så vi drog på oss nyårsstassen och käkade 3-rätters all by ourselves! Det var faktiskt mysigt mellan snytningarna att få vara helt själva... vi satte på en gammal discoskiva och svängde våra lurviga ett par låtar för att sen gå ut och skåla med en flaska MOET i högsta hugg i Rudbecksparken! Nördigt, men mysigt!:)
(jag menar förra nyår slutade ju i en mindre katastrof!;) )

Nu är året slut och ett nytt har tagit vid. Jag känner på mig att det kommer bli ett år fyllt av händelser!
Charlotte ska ju gifta sig bland annat, några vänner ska ha barn....jag och hanky ska förmodligen till thailand i mars?;)
Det kommer bli ett bra 2009, det känner jag på mig.

Puss på er, här kommer lite blandade pics från de senaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va mysigt det ser ut! Så trist att vi inte setts under lovet!:( Kul att se vad du haft för dig här iallafall;) Hoppas du fått en bra början på 2009, och ja, jag tror också detta blir ett toppenår! :) Puss!

2009-01-06 @ 15:30:19
URL: http://charlottefreed.blogg.se/
Postat av: MARLENE Marlene marlene

Tänk om man kunde ha så där härligt leende som du har. men jag jobbar på det. tro mig;)

2009-01-10 @ 00:46:02
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback