...något stort på gång?...

2010-10-27 12:56:37 Vardag
» Kommentarer(1) «


Igår kväll när Henke kom hem från Danmark hade han med sig denna skapelse hem!
WOHO! Här ska firas...om några veckor:) Längtar!



Igår köpte jag denna onödiga men snygga väska, tänkte det kunde vara schysst med en väska där man har båda armarna och händerna fria!

apsnygg.

Har köpt en ny snygg lampa till skänken i hallen också. Ett riktigt fynd!

BB väskan står redo bredvid.

Igår tog jag mig i kragen och bokade klipptid på Style. ÄNTLIGEN!
Som jag dragit på det där,..och nu har det till och med gått till gränsen (som så ofta görs) att det är pinsamt att gå dit för att det är så sjukt slitet. Pinsamt. Men lyckan är ju total när man går därifrån.
Man brukar känna sig 5 kilo lättare också vilket jag inte tackar nej till.
Först ska jag ringa min fina Linda som jag inte hann ringa igår.<3

Ikväll ska jag hem till gravida Lottis och äta pannkakor:)
Puss!



Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så vacker!<3

2010-10-28 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback