...v.34 idag!...

2010-09-21 16:57:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


ujuj! 7 veckor kvar till beräknad förlossning.
Jag tror den kommer komma några dagar tidigare jag:p

Idag fick jag ta ut en semesterdag, är så himla trött nu för tiden...nästan snuskigt trött!
Nu har jag planerat in hela min lediga vecka iaf, så jag inte förfaller här hemma i sängen.

Imorrn blir det dejt med emilia som är hemma och hälsar på i sverige, därefter besök och kontroll hos BM Lotta åså lite akupunktur efter det. På kvällen ska det firas med jobbet, middag på di spagna!
Torsdag är det dags för sista föräldrautbildningen, sen ska jag hem till favvo johanna, en fin vän OCH barnmorska-vi ska prata allt om förlossning och BB:) På kvällen verkar det bli reunion med bettis,lottis,kaj och jag...hoppas på det, det vore så mysigt!

På fredag ska jag till lilsis och hälsa på i Hallsberg.
Lördag gravidfotografering.

Pust! Men det blir bra.

Jag hinner med många power-naps däremellan.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback