...krångliga kvällar...

2011-04-05 21:52:50 Vardag
» Kommentarer(0) «


För tredje kvällen i rad har det varit krångel i samband med läggning av Ludvig.
Det har inte alls funkat som förut då vi kunde lägga honom utan ett pip mellan 19 och 19.30 ungefär. Nej nu grinas det och krånglas, kan inte komma till ro. Prövar såklart allt; amma, flaska, magont?,läsa saga,sjunga,inte trött..jo då! Kärlekskrank?Inte det heller... nån som har nåt bra förslag?
Nu har han precis somnat...hur? Ja, jag provade allt ovan sen gick det tillslut bara.

kvällsmys på golvet på luddes vis ikväll.

Idag har vi iaf haft en toppendag med pinglan, lunch på Å-kanten, ev fixat brudklänning,*hoppas* och jag har varit på Arommassage 60 minuter på OASEN! UNDERBART! åååh, kan verkligen rekommendera detta-det var en helt fantastisk upplevelse. Jag känner mig som en helt ny människa faktiskt!:)
Ludvig fick vara med mormor och morfar och var såklart på sitt bästa strålande och pratglada humör.


Nu ser jag fram emot morgondagen då det blir långpromenad och gos med Charlotte och Albin.

kramar från en bestämd liten herre:)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback