...barnvakt...och en TILL tand....

2011-02-24 14:21:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vilken toppendag!
Finaste Johanna Wallhuss har varit barnvakt åt Ludvig idag 1 timme, och det gick såklart super!
Jag fick lite egentid och gick till solstudion, har verkligen velat gå och sola länge nu men det har inte blivit av. Känner mig så blek och grå just nu-så lite sol skulle nog lyfta upp lite grann!
Efteråt köpte jag lite glass och sen gräddade vi pannkakor när jag kom hem!mummms....

LUDDE var lite grinig igår kväll och det rann saliv ur munnen hela tiden.
Hade han i babysittern nyss och efter tio minuter var både body och byxor blöta....eller geeenomblöta!!


så då fick han byta om till sin onepiece han fått av Linda, den e så mysig!

Hej Linda i halmstad!


Var tvungen att kolla i munnen igen och mycket riktigt-en TILL tand!!! i underkäken, också på vänster sida, helt otroligt!!!Tidig kille...Fy fabian vad det måste klia bara!:(
Borde kanske introducera lite ersättning nu....

Ikväll ska jag och mina nya spinningbyxor på äventyr!  KUL!

Imorrn är det mama'träff på BVC och mot kvällen kommer Moster Bea med nya kläder!<3
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback