...Första tanden...

2011-02-21 12:49:15 Vardag
» Kommentarer(0) «


YES!
Förstod jag väl, som Ludvig har gnuggat sina dregglisar mot tandköttet och huggt efter varenda finger som kommer i hans närhet!
Ludvigs första tand har gjort entré! En sidotand uppe i hans vänster käke.


Igår em/kväll fick jag jooordens nackspärr åt högerhållet. Så hiiiiimla ONT! Samma smärta som förut, så nackskadan gör sig påmind igen. Kände ju inte av det en enda gång när jag var gravid men nu är det tillbaks. Stiff neck.
Kanske borde joina Ludvig när han tränar nacke...


Idag ska jag skriva 43 adresser på kuvert tänkte jag...pust!Borde kanske börja typ..NU!
kanske att ni får en sneakpeak senare i veckan på allt mitt pysslande.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback