...måndag gör jag ingenting, ingenting...

2011-02-28 12:07:29 Vardag
» Kommentarer(0) «


Skön måndag!
Idag gör vi INGENTING, bara är:)
Helgen har varit full med aktiviteter och planering. Var hos Luddes farmor o farfar i lördags på schlagermys och hemgjord pizza och igår hade jag lunchdejt med mamma och syster på stan. Ludvig har fått en del nya kläder i helgen både av mig och mormor marianne. Kul att ladda med nytt-nu ska den första kartongen med Ludvigs babykläder ner i källaren.

Imorse flög Henke in i sovrummet "Bea är i tidningen nu!!" Jag flög upp av förtjusning och läste det fina reportaget! Äntligen! Min finaste syster, så stolt över dig!


Har kommit på ett riktigt bra trick för att träna Ludvigs nacke, han älskar ju tyvärr TV:n och blicken dras dit hela tiden så fort den är på....så jag har lagt honom på soffan, på schäslongen i magläge korta stunder och det har vekligen gett resultat! Nu ligger han själv på mage i 10 minuter utan TV. Toppen!


Ludvig kollar tio minuter på Efter tio med Malou.


slutposition innan det börjar gnällas....

Typiskt att BVC sköterskorna är lediga denna vecka, hade ju massa frågor jag ville ha svar på, typ NU.
Inget akut då, men ändå. Ringer ju nästan aldrig dom men nu behövde jag det.



Idag kom två tidningar i brevlådan till mig...perfekt en måndag som denna!
Ikväll blir det spinning, nu dags för lite lätt lunch:)


pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback