...själva hemma...

2011-03-01 19:06:55 Vardag
» Kommentarer(1) «


Yepp, Luddisen och jag är själva hemma nu tills imorgon natt nångång. Henke är i Danmark på jobb.
Henke kom hem efter lunch idag så vi har haft en mysig eftermiddag hela familjen tillsammans. Pappa-boostat så vi klarar oss till imorrn!<3
Jag passade på att prova tidig läggning ikväll. Matade Luddisen och bytte om till pyamas vid halv 7 och sen slocknade han som ett ljus direkt. Ska bli spännande och se hur länge han sover nu...

Igår skulle jag gå på afrodans tänkte jag....tog bilen till Rocklunda eftersom det är snorhalt att cykla än så länge- jag letade 20 minuter(!!!!) efter parkering....höll på att krocka 2 ggr med de andra 10 bilarna som cirkulerade runt och letade...nej, jag gav upp och åkte till friskis på björnövägen istället och körde 45 minuter egen spinning och sen lite magövningar. Det gick himla bra det också igår, kanske för att jag var lite sur:)

Igår var jag lite nostalgisk och tänkte på tiden när Henke och jag tränade tillsammans...var så himla kul och han peppade så bra! Saknar den tiden. Ska försöka boka in barnvakt nästa vecka tänkte jag så vi kan få träna ihop en gång. Känns skönt att ha kommit igång med träningen igen-mår så mycket bättre i kroppen!
Längtar till vår och lööööpning!


en gammal bild från den goda träningstiden:)

den här bilden är såååå mycket vår! Längtar!

...snart dags för en fika på gäddeholmsbryggan i vårsolen.

Idag var vi på promenad -2 grader men snoooorkalla vindar. Burrrrr....
Imorrn ska jag styra upp. Vadå? En mass saker! Heja mig!

pusss!


Kommentarer
Postat av: Henke

Längtar till fika på Gäddanbryggan jag med! Pusss

2011-03-01 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback