...eländes elände...

2011-05-11 09:54:58 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är det bara elände med mig. Igår gjorde jag sjukt illa mig i höften/ljumsken. Jag var inne i garderoben med Ludde på höften och vred mig från sida höger till vänster, "klick" sa det! Skulle gå ut ur garderoben och lägga ifrån mig Ludde men kom inte ut därifrån, jag kunde inte ens stödja på högerbenet, jag bara skrek rätt ut!
Satte mig ner på golvet och fick tag i telefonen iaf, Henke hade precis stuckit iväg till Friskis och hade ingen telefon med sig. Som tur var så kom Sebbe förbi och tog hand om Ludde tills Henke kom hem igen.
Förmodligen blev det den värsta utav sträckning man kan tänka sig...för idag kan jag inte heller stödja på benet, eller jo lite lite grann faktiskt.
Trött man blir på alla skrupplor, är det inte nacken så är det ryggen...eller höften?!:(
TANT!
Var ju ute och powerwalkade igår med Lotta i mina nya skor Reebook Easy Tone som var himmelskt sköna!!! Kanske blev det lite ansträngt i höften med den nya gången?
Idag blir det sträng vila och smärtstillande, Henke är hemma och tar hand om Ludvig.
Har börjat hosta också och känner mig hängig. Lite sjukdom på det här så! Då kanske man klarar sig ett tag sen?
Ludde är iaf vid gott humör!

Kommentarer
Postat av: marianne

Hur kan man vara så glad jämt.Han måste få otrooooligt mycket kärlek av er. Krya på dig Nathalie Kram från Mamma/Mormor

2011-05-11 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback