....min första morsdag....

2011-05-29 21:50:38 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är jag extra glad i själen!
Är så himmelens glad för min älskade lilla skatt Ludvig. Tänk att jag får vara mamma till jordens underbaraste kille!
Ludvig låg inte i sin säng imorse och det var så tomt utan honom...han har ju sovit hos farmor och farfar inatt. Mer om det imorgon.... Jag har i alla fall varit en bra mor (tydligen) för jag fick ett mycket lyxigt shampoo och balsam (som jag suktat efter) och lite fina rosor av Luddisen:)
Vad vore ett liv utan Ludvig!? Iiiiiiiingenting. Det går inte ens att föreställa sig.
Kärleken är enorm. Enorm.
puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Så fint =) Och så fin bild!

2011-05-30 @ 10:13:37
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback