...ryggjä*el....

2011-05-23 20:30:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Helsike!!
Nu är jag riktigt ledsen- hade idag ont igen i höften och ryggen men bestämde ändå mig för att gå ut och träffa charlotte och albin en liten stund. Precis innan vi ska gå så rejsar Ludde runt med sin gåstol men kör fast i sin lekmatta, jag skulle bara dra bort mattan med foten och så PANG-glider foten iväg och ryggen knakar! AJJJ!
Jag bara skrek rakt ut, Ludde stirrade förskräckt på mig. Nu är jag så jäkla trött på detta problem med ryggen, fasen alltså! När jag lugnat ner mig ringer telefonen, vem det var? Jo, sjukgymnasten som blivit sjuk och ställer in vår träff idag. Allvarligt hade jag gråten i halsen när jag sa "krya på dig"....
Jag haltade mig ut iaf, eftersom jag höll på att bli galen av grannens renoveringar! Men det var tunga steg, både ner och hem. Tur Charlotte och Albin piggade upp mig lite iaf!
När vi kom hem somnade Ludde som en stock och sov 1,5 timme! YEY!
utslagen................................................................nyvaken och pratglad!
Sofia kom hit ändå på em idag, fast det inte blev något behov av barnvakt. Vi pratade massa bröllop och framförallt busade hon gärnet med Ludde som var MER än nöjd kan jag säga. Skönt när man har vänner som hjälper till när det krisar på bus-fronten. Nu har vi nog bestämt in- och utgångsmusik till kyrkan, skissat på framsida till festprogrammet och lite annat...skönt att mer och mer faller på plats.
Ja, hon är så rolig den där Sofia!
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback