...frukost...

2011-09-23 10:27:10 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vi har fått till en riktigt mysig morgonrutin här hemma. Gemensam frukost!
Ludde vaknar vanligtvis mellan 06.30 och 07.00 och Henkes klocka ringer 07.00 så då går dom upp tillsammans. Jag får ligga och dra mig en liten stund (lyckans mig!) och Ludde kryper efter Henke och kollar på när han fixar håret och väljer kläder för dagen. Ibland får henke tjata lite på mig att gå upp och göra iordning frukost till Ludde, som numera äter smörgås på morgonen. Han äälskar verkligen det. Så sitter vi där hela familjen, lugnt och stilla och käkar tillsammans. Det är jag så stolt över. VÅR stund. En riktigt bra start på dagen:)
pappamys.
mums med macka!
Nu ska Ludde o jag ner på stan och träffa farmor för att handla skor till lillen.
Henke kommer hem tidigt idag för jag ska till stockholm och umgås med Denice ikväll och Elisabeth imorgon. En riktig tjejhelg alltså. Ska bli jättekul!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback