Träning och fika i stora lass!

2012-01-21 19:37:50 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse skjutsade jag mamma till jobbet eftersom hon ska bort efter jobbet och inte ville ha bilen ståendes på stan över natten. Perfekt, då kom jag iväg tidigt till gymet! Körde henkes pass och avslutade med 30 min powerwalk! Kändes jättebra i kroppen:) hoppas jag kan hålla i träningen nu.... ! På em hade vi dejt med nisse o kristin, det blev en fikadejt utan dess like!!! Hujeda mig, vilken fikabuffe! Tur jag tränade imorse;) kristins lillasyster var också där o hon lekte gärnet med ludde. Deras lilla hund heter också Ludde så det blev lite förvirrat för ludvig när hon skällde på sin hund:) efteråt gick vi förbi ica ettan o handlade lite gott käk till kvällen, så nu ska vi bara vara och mysa ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback