Tvätta bebiskläder

2015-04-14 09:11:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ja, det är precis vad jag ska göra nu, förhoppningsvis! Den här mannen i magen vet man tydligen inte alls när han kommer... Eller måste komma. I söndags kväll fick jag en kraftigare blödning som ganska snabbt avtog/minskade. Ringde förlossningen som ville kontrollera. Mamma kom o tog hand om Luddis. Jag var faktiskt lite rädd när vi åkte in. Kontrollerna på Lillebror var bra, däremot kunde man se att moderkakan låg väldigt nära öppningen och troligt kom blödningen från en liten lossning från moderkakan. Nu mår jag bättre och får åka hem. Får jag besvär igen kommer troligt Lillebror att tas ut på ett eller annat sätt. 
Så, dags att förbereda sig helt enkelt. 
Fantastiskt fint omhändertagen både på förlossning och gynavdelningen av mina gamla kollegor! 
Lite lättad idag, att lillebror stannar lite till.


Första natten spenderades i en förlossningssäng , INTE skönt! 

Hoppas på hemåt-besked på ronden nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback