Farmor Merit

2015-08-19 22:42:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ännu en solig dag. 
Elvin o jag åkte till farmor Merits fina plats vid badelunda kyrka på förmiddagen. Har inte varit där sedan urnsättningen. För er som inte vet, så gick min farmor hastigt bort i början av maj. Hon vårdades på IVA några dygn efter en kraftig hjärnblödning. Hennes liv gick inte att rädda. Farmor var så pigg o glad jämt, hade alltid något roligt att berätta. Jag minns hennes skratt så väl, hör det jämt när jag tänker på henne. Glada och härliga farmor!
Det var en stor sorg för mig att hon aldrig hann träffa Elvin. Hon älskade sina barnbarn och barnbarnsbarn. 
Elvin valde att komma ut på samma dag som farmors begravning. Den enda dagen han helst inte fick komma på för min del. Men så blev det. 28 maj. 
Älskade farmor. Vi saknar dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback