Energin på fel håll

2015-02-10 20:48:04 Vardag
» Kommentarer(0) «


Större delar av förra veckan vill jag hellst spola över. Energin på helt fel håll. På ett dåligt håll. Ofta kan man kanske styra över sånt och försöka leda om tankarna, men när någon nära inte mår bra går det bara inte. Hjärtat krossat och miljoner tankar och frågor utan svar.... Hur kan man vara så elak mot någon annan? Helt ofattbart.  
Är så oerhört tacksam för mina fina killar som sprider glädje o kärlek till mig! Så blir det ibland, man blir påmind o extra tacksam för det man själv har. 

Därav min frånvaro förra veckan men nu kör vi nya tag och fokuserar på lite roligheter! 
Idag har L o jag varit på barnallergimottagningen för äggprovokationstest! Vi bakade sockerkaka igår med ett ägg i och idag var det dags för provsmakning.... Vi var där i 3 timmar och L fick i olika omgångar olika stora (små) bitar. Med jämna mellanrum kom dom och observerade L. Ingen reaktion! Tjohooo! Så nu är det upptrappning under två månader enligt schema o hålla tummarna att äggallergin är på väg bort!  

Baka,baka sockerkaka!

Vi lekte o hade det bra under tiden...

Bästa goding! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback