Snorig gudmor

2015-03-29 19:58:06 Vardag
» Kommentarer(0) «


Lämnar nu 3 veckors förkylning som avslutades med bihåleinflammation och öroninflammation! Yeeey... Tillslut fick jag ge mig och ta emot antibiotika, men det tog emot i sista stund. Gravid i v.33 är man inte så sugen på att proppa i sig mediciber, inte jag iaf. Men, nu hade jag så jäkla ont och varit sängliggande flera dagar så det var bara bita i det sura pillret. Igår började huvudvärken släppa och tur var väl det eftersom det var guddotter Elviras stora dag igår. Ett väldigt vackert och känslomässigt dop. Vilken ära det är, att få vara fadder/gudmor. 


Dagen idag har varit lugn och mest spenderats i soffan framför film. Dagen avslutades med teaterföreställning med mitt andra gudbarn, Ruth. Hon spelade i föreställningen Romeo o Juliet. Verkligen imponerande och modigt att spela teater! 


Mamma o svärmor har varit förbi med uppiggande blommor i veckan. Jag är verkligen bortskämd med det. Höggravid och dyngförkyld så kan man behöva nåt färgglatt som piggar upp! 


Lovely! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback