Hemmadag

2016-04-26 22:38:32 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tänk att snart ett år har gått på mamma"ledigheten" med Elvin. Tiden har verkligen gått snabbt. Ser fram emot att få börja jobba igen och inskolning för Elvin på dagis och Ludvig som börjar förskoleklass. Förra veckan hälsade vi på Annie som gick i Ludvigs bvc grupp när dom var små, nu ska dom börja i samma klass i höst! Jätteroligt! 
Det har varit en mysig tid, speciellt första halvåret med mycket bebismys, nu är det lite mer... full rulle och aktivitet istället och det är också kul. 


Idag blev det hemmadag för grabbsen. Henkan är bortrest med jobbet och sover gott på hotell inatt. Åh så jag längtar efter en lång oavbruten natts sömn nu! 1 år sen sist!  Men snart så, ska syster och jag till ullared med övernattning... Får nog be henne ta med öronproppar för jag kommer passa på att gris-sova! Hehe! 


Mina älskade grabbar! Sååå tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback