...Julafton och juldagen....

2016-01-14 22:34:01 Vardag
» Kommentarer(0) «


I bilder får det blir. Så roligt att blicka tillbaka på jularna här på bloggen. Vad, vi åt, hur vi såg ut, vad vi gjorde. Jag är så glad att jag bloggat, mycket finns sparat från Luddes tid här. Varit lite sämre på att uppdatera om Elvin.
Men nu, som sagt, JULEN 2015. 
 
Ludde åt ägg-vår föredetta äggallergiska kille. Så skönt. och gott! Elvin fick majskrokar!
 
Farbror Robban och Lotta.
 
Ludvig oblyg och visade tomten in. Presenterade fint sin lillebror Elvin som också hade varit snäll i år. 
till mig?:O
 
 
En lugn och skön julafton med Henkes föräldrar på gryta. Avslutades med pyjamasmys i soffan och tv. 
Svärmor hade lagat mumsigt julbord i vanlig ordning!
 
JULDAGEN spenderades hos oss med mina föräldrar, syskon och syskonbarn. 
Henke lagade laxsida och pressad potatis med skagensås. mums efter all julmat!
mamma och pappa var taggade för juldag med alla fem barnbarn!
 
VEM är det som kommer?
 
 
 
Huset fullt av finingar!
 
 
Bästa sis hade bakat massa gott till efterrätt och mammas ris a la malta!
 
Ett axplock av bilder, men ändå, en känsla...
 
En finfin jul till ända, med många nära och kära. Tack för allt fina ni. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback