en blogg

2007-12-03 08:57:07 Vardag
» Kommentarer(1) «


Jahapp, då var Nathalie också hitlurad till bloggvärlden.
jag tänkte skriva den mest för min skull faktiskt.Frågan är ju nu hur allt detta funkar,
hur laddar man upp bilder? profilen? hur hittar jag mina vänner som bloggar? Hm!
det brukar lösa sig!

Jag har i alla fall haft en uuuunderbar helg med min kärlek!
I fredags var vi hos Putte, Camilla och Thilda på glöggkväll! Riktig julstämning.
Kikade lite idol och mös med Thilda.
Lördagen var det Tentadags - medicin 3, uscha! men den gick faktiskt bra. Jag är nöjd med insatsen!
Gick hem till hankydarlin' som satt och kollade på hör och häpna, julmatiné! Haha!
sen gick Hanky och jag ner på stan, kikade lite julsaker och inhandlade svarta grenar med ljusslingor i, blev
så fint så. sen mös vi bara på kvällen, kollade pirates of the carribbean 3, jättebra! somnade dock i slutet...
var lite  väääl långt slut!;)

söndan var det dags för Julbord hos min farbror claes med hela eriksson-släkten. Jättetrevligt!
claes och inger överger oss i jul, dem firar i Thailand....kul för dem! själv skulle jag aldrig överge julen på det viset...

hoppas ni också haft en bra helg!
hugs from MsWayne

image4


Kommentarer
Postat av: Densan

Nämen har gullekussan äntligen skaffat blogg =)
Kul o träffa dig igår gumman. Kärlek/Denice

2007-12-03 @ 18:04:34
URL: http://demali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback