...Julbak, sister-sisternight och uppsatsplugg...

2007-12-11 16:47:54 Vardag
» Kommentarer(0) «


Då var helgen överstökad igen!
I fredags var henke här hos mig och käkade lite gott och julpysslade lite.
vi gjorde faktiskt vääääldigt fina hemmagjorda julkort. sen bar det hem till henke för att sova i stoooora sängen, min lilla 1,20 säng är inte så skön om man jämför med kurres;-)
Lördagen julbakade vi faktiskt, heeeeela dagen! Vi gjorde mammas lusselängder fast med vit choklad i, så hiiiiimla goda! sen bakade vi pepparkakor och dekorerade med kristyr....Självklart med finaste julskivan i stereon också!

Kvällen var bokad för min älskade syster. Kände att jag verkligen behövde henne eftersom vi båda lever ganska hektiskt i veckorna sen på helgen så har vi fullt upp med vännerna osv, men ikväll...skulle det bara vara hon och jag. Beatrice betyder så oerhört mycket för mig. Hon vet liksom exakt hur och vad jag tänker... i alla lägen. Lite läskigt faktiskt, men vi har något särskilt jag och min syster. Som en riktig själsfrände. Vi hade en toppenkväll, först hade vi styling och lite cider här hemma hos mig, sen gick vi ned till vardag och drack lite vitt vin och fina drinkar!=D
Det var så skönt att träffa dig Bea. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjäta. För alltid. <3

söndag träffades jag och petra i skolan och pluggade på uppsatsen i 4 timmar, puh! duktiga tjejer!
sen åkte jag hem till Henke och hade lite adventsfika med hans föräldrar med vårat hembakta!:D

Tack Beatrice och Hanky för en uuunderbar helg. Ni gör livet guld värt! Älskar er.

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback