...aaaaaaaaaj....

2008-08-28 11:55:27 Vardag
» Kommentarer(2) «


ok, förlåt alla ni med tandvärk som jag lite smått hånskrattat åt... Jag trodde aldrig att en tand kunde påverka hela mitt allmäntillstånd. HU! Jag har aldrig förstått det där med visdomständer...att de kan orsaka så mycket besvär och "oj:ande"...men Shiiiit.....

I måndags förmiddag kom lite smått tandvärk längst bak i höger överkäke...jag tänkte "aha, det är det här som alla tjatar om..." kvällen gick....natten gick också.....Tisdag fm var hemsk, så hemsk att jag ringde och bad om en tid(!?) Jag fick komma på en gång eftersom jag hade feber och bara kunde öppna käken ett par cm.


 "Visdomstanden i hö överkäke har roterat och börja växa in i kinden, kan endast öppna käken 2 cm, patienten kommer om en vecka för utdragning av visdomstand ev operation, får AB Kåvepenin 10 dagar."  skrev Tandläkaren i datajournalen...Jag skrattade åt hennes text samtidigt som det vattnades i ögonen på mig...aj.

Idag har äntligen febern släppt och svullnaden lagt sig lite. Imorrn vill jag åter till jobbet!

Igår kom älsklingen hem!! 3 hela dagar utan varandra...saknat honom.
Han hade tydligen saknat mig också...för jag fick en present!=) Ett victoria secret lipgloss! woho!
Ska försöka ta mig ner till apoteket och köpa lite mun-grejer.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Petra

uscha gumman det va jobbigt att se dig ha sådär ont som du hade det i onsdags. Hoppas det har blivit lite bättre nu :) Hade ni några planer för lördag dag eller söndag? Pusss

2008-08-29 @ 11:52:08
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh sis jag har saknat dig så även om veckan i solen vart mer än underbar! Puss

2008-09-02 @ 15:45:46
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback