...det är över nu...

2008-02-20 18:17:44 Vardag
» Kommentarer(1) «


PUH!
herregued vad dessa 2 veckor verkligen ruuusat förbi. Nästan så man inte hänger med!
Har börjat praktisera inom psykiatrin nu,  på Lövhaga behandlingshem...känns ok, men psykiatrin är
tyvärr inget för mig. bara 2 veckor kvar nu, sen är det Kolbäck familjeläkare, det blir nog kul!
Har varit på Gyn och träffat chefen och löneförhandlat, det blev faktiskt en bättre lön än väntat så det var kul! Känns verkligen superkul att få börja jobba där som sjuksköterska.

hursom, så har det varit FULLT upp, så vänner har jag nästintill inte haft tid med, förlåt tjejor.
Jobbat lite på amaryllis, det var riktigt trevligt på alla hjärtans dag, mycket folk och ett härligt gäng.
har varit sjuk också...en riktig dunderförkylning som inte är riktigt över ännu... jobbigt.

Henke har fyllt gubbe, dvs 30!! hehe....men det märks inte...han slutade nog fylla vid 23 års ålder!;)
Jag styrde upp ett hemmagjort album om oss, och en fotoram med lite svartvita kort...en schysst bukett
och ett härligt hemtrevligt kalas med släkt och vänner.
Vi hade fest också...i lördags, det var jätte trevligt, en riktigt lyckad fest med henkes vänner!

sen i måndags var det min tur....jag fyllde 22 år och styrde upp lite släktkalas på kvällen!
Nu är det slut på styrande ett tag....jag är helt slut efter allt nu, så nu ska jag landa och komma tillbaks till vardan igen! börja träna, skaffa lite rutiner igen...sköööönt.

I helgen ska jag träffa elisabeth, äntligen! det var så längesen jag träffade henne nu. my love.
ja, det var en snabb update....jag lovar att jag ska bli bättre på det här.
jag ska blogga om våren och ni ska få ta del av min utblomning till våren:)
Jag vill köpa vååååååårkläder, i massor! Idag bokade jag klippning och färgning....
ska bli mitt gamla jag igen---RedheaD!

pussss mina nära och kära.


Kommentarer
Postat av: linda

Natalie min ängel

2008-02-24 @ 18:04:59
URL: http://lindaj86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback