...min SAMBO....

2008-02-03 14:48:10 Vardag
» Kommentarer(0) «


YEY!
äntliiiigen på hemmaplan! Veckan har varit fylld av städning, rensning,nerpackande och uppackande!
...även en del IKEA-monterande!
Nu BOR jag här...med Kurre på Utanbygatan och det känns fantastiskt jävla bra!
Bättre än jag trodde faktiskt! Kan ju vara lite känsligt att flytta IN hos någon....istället för att flytta ihop till nåt nytt och vårt. Men det funkar riktigt bra tycker jag. I fredags firade vi, var hemma hos susanne och tage drack lite vin och käka tapenade, mums! Sen gick vi hem, slängde ihop en paj, käkade räkor, ost,kex och viiin för att inviga VÅR lägenhet. jättemysigt!

Igår, Lördag var vi utbjudna på Limone by Fam. Eriksson som tack för festen förra helgen!
Vi mötte upp brorsan innan och tog en fördrink på skybar. Maten var uuunderbar som vanligt på Limone, (att rekommendera!).
Därefter bjöd VI hem familjen på lite kaffe och efterrätt i VÅR lägenhet:) det blev en kväll fylld av minnen och skratt.

Imorgon börjar prakiken, Lövhaga behandlingshem först, sedan Kolbäcks familjeläkare och sen avslutningsvis på pilfinksgården. Sjuuukt att man snart är färdig!! Läskigt men sköööönt att Jobbet är fixat!!:)

Hoppas ni också haft en bra vecka och en mysig helg!
Pusssssss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback