...världens bästa liv?...

2008-02-06 10:24:08 Vardag
» Kommentarer(4) «


jag!?
aaaaaaaaaaldrig!
Jag har ju bara världens finaste pojkvän/sambo, en underbar familj, en lyckad skolgång, mitt första riktiga jobb som sjuksköterska fixat- mitt drömjobb dessutom, en vardag med skratt, kärlek och bästa vänner!
vänta nu..STOPP! allt är ju bra...? Bäst jag trycker ner mig själv...riktigt ordentligt...ner i skorna...helst ner under golvet också. För inte kan väl jag vara värd allt detta? Neej...det tror jag inte?
Vem vill egentligen leva med just MIG...vad är meningen med just Mitt liv?

onödigt att ALLT ska gå bra nu...samtidigt...det måste ju vara NÅT dåligt!..
JO, kom igen!

Igår var det nog. Det går inte att trycka ner sig själv och tro att man inte är värd allt detta.
Jag är en sann livsnjutare och en väldigt tacksam tjej...glad åt det lilla i vardagen...
Så varför inte bara njuuuuta av allt jag åstadkommit och vara glad över att jag är här idag...där jag ville vara för några år sen? IDAG har jag ändrat på det! IDAG är jag otrooooligt stolt över mitt liv.

Jag är stolt över alla fina människor jag har i mitt liv. Jag är GLAD över min vackra vardag. Jag är framförallt stolt över att jag utvecklats och kommit så långt. Idag lever jag mitt drömliv. Med mina drömmänniskor runtomkring.

Beatrice, Henrik och Linda. Vad vore världen utan er? Jag är SÅ tacksam att ni finns i mitt liv och förgyller vardagen med GULD! Tack för att ni är NI och att ni finns för mig, alltid.

Inatt har jag bankat skiten ur min jävla JANTELAG...det borde ni också göra, och vara stolta över er själva!
pusssssssss på er!...er alla!


Kommentarer
Postat av: linda

Jaaa Natalie!! Du ska vara stolt över dej och inse att du är värld det allra Bästa!!! Är så stolt över dej puss min vackra bästa vän

2008-02-06 @ 10:45:56
URL: http://lindaj86.blogg.se
Postat av: Huri

Heeeej vännen!

Vad glad jag blir när jag läser din blogg, du verkar så glad och lycklig!. Sitter och ler faktiskt nu.=) Glad för din skull.

Visste inte att du skrev blogg, ska läsa flitigt ;)

2008-02-06 @ 15:46:41
URL: http://barber.blogg.se
Postat av: Beatrice

Hey sis!
Jag är så jäääädra stolt över dig. Fatta du är 21 barre och redan hunnit så här långt?! Jag hoppas för min egen skull att jag iaf hunnit rymma från GH innan jag fyllt 21, bom bom 2 år på mig ,höhö!
Jag älskar dig över allt annat no matter what

2008-02-06 @ 19:08:45
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com
Postat av: karin

vad fint du skriver. du om någon ska vara stolt över dig själv. du är en av den omtänksammaste och finaste människa jag mött och värd all den lycka du känner. vilka fina bilder! tänker på dig då och då vännen. KRAM!

2008-02-20 @ 16:07:13
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback