...överstökat....

2008-01-07 12:43:32 Vardag
» Kommentarer(1) «


julafton, juldagen, juljobbet, nyårsafton, och äntliiiiiigen uppsatsen...ja, nu är nog det mesta överstökat!
det har varit en fantastisk tid med massor av kärlek, glädje och minnen!
Julen tillbringades först hos Henkes familj och i gäddeholm med min stora släkt.  Juldagen blev som vanligt en stor fest med alla kusiner och vänner! 17 pers på 28kvm  är ju piece of cake! 1,5 kvm var typ !:)

nyårsafton hade vi middag här på utanbygatan, ja HÄR på utanbygatan- känns som jag nästan bor här nu! Alex, Nina, niklas, sofia svensson och jag och kurre, En toppenkväll verkligen.

De övriga dagarna har jag och petra kämpat hårt med våran c-uppsats som förhoppningsvis blir godkänd idag på eftermiddan! Jag har faktiskt varit på ARN i veckan också...för att försöka tänka på något annat än uppsatsen. den var faktiskt väldigt bra, mer kärlek än krig, det är helt klart Godkänt !

hmm, vad har mer hänt? JO, Linda har varit här och hälsat på också! saknar henne enormt mycket här i stan.



Nu har ett nytt år börjat, och jag känner på mig att en HEL del kommer hända för mig! jag är ju faktiskt klar med utbildningen nu i juni och ska ut i det riktiga arbetslivet! Jag hoppas att Henke och jag flyttar ihop...snart...så jag slipper leva i en resväska!;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara vara....det var längesen!
ta hand om er folks!



Puuuuuuuss, och tack för ett fantastiskt år!

Kommentarer
Postat av: densan

älskar dig kusse

2008-01-11 @ 22:39:44
URL: http://demali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback