...ordning och reda...

2008-07-06 16:30:26 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nu börjar det bli ordning...snart...ska bara....
Jag längtar till dagar där man bara kan komma hem, slappna av, varva ner och njuta av vår fina lägenhet. Just nu är det lite mycket småpyssel kvar att göra. Dagarna på nya jobbet går fort förbi, det finns massor att göra, massor att tänka på...  Just nu ångrar jag att jag inte bad om en semestervecka, det hade varit på sin plats för min hjärna kan jag säga. Ångesten är stor när man cyklar hem och vill vara gamla glada, sprudlande och kreativa Nathalie...Jag orkar bara inte ta fram henne just då...just nu...Hon vilar ett par dagar. Oroa er inte. Hon kommer tillbaks.

Jag är glad att Henke finns på denna jord, utan honom skulle jag vara en trasdocka som inte gjorde annat än tänkte på sitt nya jobb och slängde sig i sängen när hon kom hem.... Tack älskling för att du räddar mig.

Bea, söstra mi....hon håller mig vid liv, alltid. Jag är så glad att vi kan träffas mer nu, våren var tuff för oss båda. Skönt att du finns så nära mig hela sommaren... bara 100 meter bort:) älskar dig.

Jag saknar Linda. MASSOR. jag ska ringa henne imorgon. Vi har inte pratat på flera veckor.

Nu ska jag ner på stan och fika...med petra, det var längesen!
Pussssss alla ni älskade guldbollar!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag älskar dig så! Får man vara tacksam för att man var sist ut i magen och fått ta sååå mycket lärdom av sin syster?! Du är bäst bäst bäst!

2008-07-07 @ 23:13:56
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback