...Hejdå Sverige!...

2009-03-07 22:46:16 Vardag
» Kommentarer(0) «


Iiiiiiiiiiiiiiiiiih!
ÄNTLIGEN är dagen här! Dan före stora thailand-dagen! Känns helt overkligt verkligen! Sista natten hemma i min säng....imorgon natt sover jag förmodligen i en fuktig halmsäng vid en vit strand och fläktas av havets bris.
Tyvärr kanske jag måste dela denna upplevelse med en och annan kackerlacka och spindel...(!?)

Hursom, så i vanlig ordning råkar jag ut för olyckor innan resan.... Mamma o pappa bara suckade när jag ringde igår kväll och berättade att jag fått henkes  rygg i ansiktet och knäckte nacken(!) ...(jag skulle bara killa honom när han satt på huk..) Så nu är jag en 80-årig tant och ett akut-besök rikare;) Härligt!
Det ehela började egentligen redan i torsdags då jag fick tandvärk... så ont att jag fick ringa tandläkaren...och en akuttid fick jag. Ett antal sens-test och röntgenbilder senare kunde hon konstatera att jag spänt käken så hårt på nätterna att jag fått tandvärk.... "Har du varit spänd/oroad/stressad på sistonde?"...-"ehm, jag ska till Thailand på söndag?!"
Hon log, slipade ner några tänder för att lätta på trycket och vips var tandvärken borta.

Nu har vi tagit farväl av familjerna idag, avslutade kvällen hos henkans föräldrar för en supersvensk lördagsmiddag!

Väskan är packad...och jag har MINDRE än henke med mig!? Jag ska nog dra ner ett par kjolar till...
Hejdå med er! ta hand om er nu sö hörs vi igen torsdag 26 mars! Sköt er så länge!
Snart är det vår!
Pusssssss!


it's all about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback